یکشنبه ۱۰ تیر ۱۴۰۳ |۲۳ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 30, 2024
استاندار کردستان

حوزه/ استاندار کردستان گفت: بسیاری از دشمنان تلاش می‌کردند که با تخریب و جنگ رسانه‌ای دستاوردهای شهید رئیسی را کمَرنگ و به حاشیه ببرند ولی ملت ایران با حضور خود در مراسم تشییع پیکر این شهید خدمت تمام این توطئه‌ها را خنثی کردند.

به خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، مراسم اربعین مراسم چهلمین روز شهادت حجت الاسلام والمسلمین رئیسی و دیگر همراهانش در سالن آزادی شهر سنندج با حضور مسئولان و مدیران ارشد استان کردستان برگزار شد.

اسماعیل زارعی کوشا در این مراسم در سخنانی اظهار داشت: شهید حجت الاسلام والمسلمین رئیسی دارای ویژگی‌های بسیار زیادی بودند که مقام معظم رهبری در بیانات خود به برخی از این ویژگی‌های برجسته این شهید خدمت اشاره فرموده اند.

استاندار کردستان در ادامه سخنان خود تصریح کرد: شهید رئیسی صادقانه با مردم و ملت بود و در مسیر خدمت به مردم صادقانه و با کمال فروتنی انجام وظیفه می‌نمودند و همین امر باعث شد که چهره این شهید والامقام در تاریخ این انقلاب برای همیشه ماندگار شود.

زارعی کوشا در بخش دیگری از سخنان خود عنوان کرد: در دوران ریاست جمهوری شهید رئیسی شاهد تحولات بسیاری در کردستان بودیم به نحوی که رتبه این استان در بحث اعتبارات عمرانی تغییر محسوسی پیدا کرد و از رتبه بیست و چهارم به رتبه چهاردهم ارتقا پیدا نمود که این نشان دهنده نگاه باز و گسترده و عدالت محور شهید حجت الاسلام والمسلمین رئیسی بود.

زارعی کوشا در بخش دیگری از سخنان خود تشریح کرد: شهید حجت الاسلام والمسلمین رئیسی همواره با سفرهای استانی خود به دنبال حل مشکلات اقتصادی و صنعتی و اشتغال جوانان بود و در طول خدمت خود توانست بسیاری از پروژه‌های تعطیل شده و یا نیمه کاره را دوباره راه‌اندازی نماید که نمونه های آن را در استان کردستان به عینه می‌بینیم.

استاندار کردستان در پایان سخنان خود با اشاره به اینکه ملت ایران با حضور در تشییع پیکر شهید حجت الاسلام والمسلمین رئیسی عشق و علاقه خود به این شخصیت بزرگ را در عمل نشان دادند، خاطرنشان کرد: بسیاری از دشمنان تلاش می‌کردند که با تخریب و جنگ رسانه‌ای دستاوردهای شهید رئیسی را کمرنگ و به حاشیه ببرند ولی ملت ایران با حضور خود در مراسم تشییع پیکر این شهید خدمت تمام این توطئه‌ها را خنثی کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha